FANDOM

Matoba Seiji (的場静司, Matoba Seiji) Jest głową klanu Matoba i wrogiem Natsume. Posiada umiejętność widzenia youkai, które postrzega jako "przynęty", czy "narzędzia".

Nagłówek

WyglądEdytuj

Matoba ma długie, czarne włosy i czarne oczy. Jego uśmiech bardzo przypomina Natsume, jednak odznacza się on bardziej złowrogą aurą.

Jego oko zawsze zakryte jest specjalną przepaską, dzięki której nie widać również blizny, znajdującej się w tym samym miejscu. Jeden z jego przodków obiecał swoje oko za pomoc pewnemu youkai, lecz nie dotrzymał umowy, przez co co tej pory owy youkai obiera sobie za cel prawe oko męskich członków tego klanu.

CharakterEdytuj

Seiji jest bezwzględnym egzorcystą. Pomimo, że pragnie bronić ludzi, nie zawaha się przed pozbyciem się osób, stojących mu na drodze. Poświecenie słabszego youkai, by pozyskać potężniejsze również nie sprawia mu większego problemu.

Natsume przyciągnął jego uwagę już podczas pierwszego spotkania, przy czym było to odczucie na tyle silne, by nie wahał się uratować go przed pożarciem przez silnego youkai, co jest dla niego niezwykłe.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki